frumarie: Jag bor i Timrå och jag kommer definitivt åka till Sundsvall för att se matcherna! Spelar ingen roll vart jag hade bott, för jag vill se mitt lag. Och du har fel i din procentgissning. Majoriteten av medlemmarna i supporterklubben kommer ifrån Sundsvall eller andra orter.
Tänk vad skönt det skulle kunna vara att innan match, äta en bit mat och dricka ett glas öl/cider/vin till maten och sen gå till arenan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och du har fel i din procentgissning. Majoriteten av medlemmarna i supporterklubben kommer ifrån Sundsvall eller andra orter.
Tänk vad skönt det skulle kunna vara att innan match, äta en bit mat och dricka ett glas öl/cider/vin till maten och sen gå till arenan.