Skulle vara spännande om Jimmy eller nån på Tikare.se ringde runt till samtliga medlemmar i styrelsen och marknadspersonalen på kansliet och förhörde sig om vad dom tycker i frågan.
Om majoriteten är för så tycker jag att man skall frysa dom planerade 70 millarna i renovering och tokfokusera på att få stånd ett beslut om nybyggnation.
Det känns om klubben står vid ett vägskäl just nu, och ett beslut i ärendet på.
Vad tycker en sån som Bölla som varit i föreningen dom senaste 30 åren? Ser Rolf Norrbom marknadsmässiga fördelar i en flytt? Vad tycker Per Styf om funderingarna?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skulle vara spännande om Jimmy eller nån på Tikare.se ringde runt till samtliga medlemmar i styrelsen och marknadspersonalen på kansliet och förhörde sig om vad dom tycker i frågan.
Om majoriteten är för så tycker jag att man skall frysa dom planerade 70 millarna i renovering och tokfokusera på att få stånd ett beslut om nybyggnation.
Det känns om klubben står vid ett vägskäl just nu, och ett beslut i ärendet på.
Vad tycker en sån som Bölla som varit i föreningen dom senaste 30 åren?
Ser Rolf Norrbom marknadsmässiga fördelar i en flytt?
Vad tycker Per Styf om funderingarna?