John K: Slagit ihop Sundsvall med Timrå borde man ha gjort för länge sedan. Det var något som Kenneth Westberg ville, Ewa L verkar vara mycket emot det, hon vill snarare vända sig norrut. Tråkigt för henne att Härnösand vill ha mer samarbete med kommuner söderut och då gärna med Sundsvall. Synd för oss timråbor att Sundsvall dragit på sig så mycket lån bara.
Så om laget Timrå flyttar söderut, till Sundsvall, men kommunen Timrå vill vända sig åt andra hållet, dvs norr så kanske det slutar med att Modo får bli timråborna nya elitserielag...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det var något som Kenneth Westberg ville, Ewa L verkar vara mycket emot det, hon vill snarare vända sig norrut. Tråkigt för henne att Härnösand vill ha mer samarbete med kommuner söderut och då gärna med Sundsvall.
Synd för oss timråbor att Sundsvall dragit på sig så mycket lån bara.
Så om laget Timrå flyttar söderut, till Sundsvall, men kommunen Timrå vill vända sig åt andra hållet, dvs norr så kanske det slutar med att Modo får bli timråborna nya elitserielag...