1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1064540

Sv: Apropå nånting...
Spelade "Lill-bagarn" hela matchen mot Hv?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Wennerholm i dagens AB om VF:

"Men nu är laget nästan piskat att vinna hemma mot Linköping. Sen väntar Timrå på måndag.

Då ska sportchefen Kent ”Nubben” Norberg och centern Riku Hahl visa upp sig i ett fullsatt E.ON Arena, där ingen glömt att Nubben norpade med sig Timrås bästa center då han gick till Frölunda.

Tre raka förluster – en mardröm
Jag såg Timrå köra över HV i torsdags, då laget kom ut som en vild bisvärm i första perioden. Inte ens HV orkade resa sig efter det. Kommer Frölunda dit med tre raka förluster, kan öppningen snabbt förvandlas till en ännu värre mardröm."

Ohh vad jag längtar till på måndag. Då ska det bli kross. Hoppas bara inte det blir nåt antiklimax bara, då dör jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer