1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1064723

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Är inte grejen med att ha ett lag som heter Timrå en anledning till att vara "hemma" i Timrå kommun?

För övrigt vore det synd att flytta till Sundsvall tex. Jag gillar derby i er arena. Förmodligen bäst tryck på läktaren i hela ES.

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Tycker att man som Timrå-bo ska se en ev flytt av arenan till S-vall city som en expandering av Timrå, typ en lyckad invasion...som att sätta flaggan i fiendeland liksom. Snacka om att fullständigt en gång för alla trycka till bobbarna, att slutgiltigt visa var skåpet skall stå. En lyxig superarena i Sundsvalls kommun som inte huserar Sundsvall utan Timrå....mycket mer kan man väl inte förnedra lillebror.

Appropå ingenting-dagens värsta: "Claes Malmberg- Jag tog kokain på dagis". (Expressen el. Aftonbladet, minns inte vilken) Åsså gnälls det på dagens ungar.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer