1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1064937

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Du har rätt man ska inte skriva eller kommentera något som man inte är 100 på, och vissa saker ska man inte skriva även om man är 110 på det, med tanke på person och familj osv,,

Jo jag vet två med som drev en butik i nacksta, och flyttade till Mora för att driva en butik där några år, för att sedan gå till söråker, Hmmm någe lurt där ska jag nog ta och forska i;) kanske va,,hmm få fundera lite ett tag;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Harryhaffa: Alla är vi olika. Du rycker på axlarna och tar alla i hand och sjunger we shall overcome om det skulle visa sig att ryktet är sant. Jag hanterar det på annat sätt. Och tur är väl det.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer