1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1065129

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Just varförbiten har även jag missat.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

73Sjöbba: Ok. I korthet tycker Sanny att jag snackar skit för att jag dömde ut Martin Lindman i ett programblad för 2år sedan och för att jag hade synpunkter på honom angående ett uttalande till Canal+ i direktsändning under en bortamatch mot Luleå förra säsongen.

Folk får tycka vad de vill om mina alster och bilda sig en egen uppfattning. Och tycker de att jag är en idiot så må de väl få vara på det viset också. Däremot accepterar jag inte att någon kallar mig lögnare utan saklig grund.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.