jojje_timrå: Dom förväntar ju sig att bli utbuad o hela fadderrullan, men istället så dånar de bara vi älskar Timrå ramsor och Timrå vinner, tror dom blir chockade då.
Inlägg: 1065445
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Snoop: Det där är en jättefin, söt och naiv tanke, men varför skulle Frölundaspelarna överhuvudtaget reagera på att Timråklacken sjunger ramsor riktade till sitt eget lag?