Uno Gordon: Men hata alla föutom Timrå! Vi ska sjunga hat ramsor varenda jävla match. Vi ska visa vår kärlek till Timrå och vårt hat till alla andra!
Inlägg: 1065455
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
jojje_timrå: Det hörs att du har en del att lära grabben. Du är ett mörkt element som måste dresseras omgående innan det går fullständigt snett.