Agneijska: Och min fanclub är inget man bara blir medlem i. Man måste bli ett prospekt först och dit kommer du förmodligen aldrig att nå. Jag behöver inga fula fiskar i min vänskapskrets. Jag klarar mig utmärkt utan din inblandning.
Inlägg: 1065501
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Ang. Hahl så har jag förstått det så här.
Han hade, oavsett Nubbens locktoner, bestämt sig för att lämna Timrå! Med andra ord, han hade lämnat Timrå i vilket fall!
Varför han var så bestämd med att lämna Timrå vet jag inte helt säkert men en gissning kan väl vara att han kanske inte gick så bra ihop med Challe?
Han hade, oavsett Nubbens locktoner, bestämt sig för att lämna Timrå! Med andra ord, han hade lämnat Timrå i vilket fall!
Varför han var så bestämd med att lämna Timrå vet jag inte helt säkert men en gissning kan väl vara att han kanske inte gick så bra ihop med Challe?