Agneijska: Du är ju för fan tecknad.
Inlägg: 1065505
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
Uno Gordon: Menar du tecknad som något positivt? Typ en tecknad serie som är rolig?