Inlägg: 1065727
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
JimmyH: Ja nu är det roligare! Mer fart, mer ungdomlig entusiasm, mindre grupperingar och divaliteter. Ett LAG som kämpar för varandra!
mikenomad: Till saken hör ju att jag hade helt rätt! Man bytte faktiskt spelsystem under säsongen och har sedan hållit fast vid det nya.
mikenomad: Till saken hör ju att jag hade helt rätt! Man bytte faktiskt spelsystem under säsongen och har sedan hållit fast vid det nya.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-09-22
JimmyH: Det är väl skit samma så länge poängen trillar in? Eller har jag missat någonting?
Agera Linkan!"
Spelar vi roligt då?