teddy: ...och vilka tänker då stå i borta klacken :) ?
Inlägg: 1065869
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
Blizzard: ja, så många som möjligt hoppas jag? :P såg på tikare att resan dit var inställd, lite synd