Blizzard: Timrå IK har avtal med Timrå kommun om EON Arena t.o.m 2011. Men vad har det för betydelse om man bygger nytt i Sundsvall och fortfarande använder EON Arena den återstående tiden av avtalet till junior- och ungdomsverksamheten. Man bygger inte en arena på en dag.
Spödd: Fungerar som vilken bolagsetablering som helst så.......skippa skitsnacket!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men vad har det för betydelse om man bygger nytt i Sundsvall och fortfarande använder EON Arena den återstående tiden av avtalet till junior- och ungdomsverksamheten. Man bygger inte en arena på en dag.
Spödd: Fungerar som vilken bolagsetablering som helst så.......skippa skitsnacket!!