Tycho: Som sagt så har jag aldrig stått på den och tänker inte göra det heller så jag har inte så mycket mer än vad folk säger att gå efter. Och det man märkt är väl att timråiter verkar tycka den är sämre än modoiter. Sen förstår man väl att modoiter säkert sväljer mer då det är hemmahall och timråiter sväljer mindre då det är ett hatlag för många. Likadant lär det fungera åt andra håll. Men självklart finns det personer i alla lägen som faktiskt kan prata om det utan att bygga en del av åsikterna efter vilket lag man gillar.
När det gäller bortastå och sittplats ovanför så är det ganska svårt att göra något annat när man har flera etage. Men du kanske menade Kinnarps där ståplats tar upp de två nedersta raderna och sedan kommer sittplats ovanför dessa. De gick väl även ut med att varför ska man låta några som är där någon enstaka gång ta upp bra platser. Dessa vill vi att våra fans ska ha. Eller något liknande.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tycho: Som sagt så har jag aldrig stått på den och tänker inte göra det heller så jag har inte så mycket mer än vad folk säger att gå efter. Och det man märkt är väl att timråiter verkar tycka den är sämre än modoiter. Sen förstår man väl att modoiter säkert sväljer mer då det är hemmahall och timråiter sväljer mindre då det är ett hatlag för många. Likadant lär det fungera åt andra håll. Men självklart finns det personer i alla lägen som faktiskt kan prata om det utan att bygga en del av åsikterna efter vilket lag man gillar.
När det gäller bortastå och sittplats ovanför så är det ganska svårt att göra något annat när man har flera etage. Men du kanske menade Kinnarps där ståplats tar upp de två nedersta raderna och sedan kommer sittplats ovanför dessa. De gick väl även ut med att varför ska man låta några som är där någon enstaka gång ta upp bra platser. Dessa vill vi att våra fans ska ha. Eller något liknande.