Inlägg: 1066302
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Simmalugnt: Ta det lugnt...illa dold avundsjuka är vad det handlar om, inget annat. Nu är han dessutom livrädd att ny arena skall byggas även här med allt vad det innebär i form av framgångar för TIK.
Vad ska jag precisera?
Att du är ett litet troll som skriver mer i vår bok än din egen?
Att varenda inlägg du skriver vinklas för att provocera?
Grattis du har lyckats!
Du är typen som får vanligtvis sansade människor att sjunga hatramsor.