1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1066342

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
stoff: Persson är inte klenare fysiskt än Anton Strålman va för nåt år sedan.

Själv kommer jag åka ner till Tablettasken och se matchern live imorgon. skall bra kul. Hoppas vi kan ta lite fler skalpar mot brynäs i år. Ifjol vare fan inte kul asså. Bara en seger då va?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
JonasD: Själv hade jag tur att jag fick stå i klacken vid den enda bortasegern Timrå hade mot Brynäs 07/08. Hoppas ni fixar seger ni som ska ner och lyckas ni få till samma stämning vi hade blir jag glad. Kolla in youtube klippet:)

PS. Vi vann en hemma mot Brynäs också.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.