spud: Lilla vän, du verkar så engaskerad i den frågan om hallen i timrå eller inte, vill du egenterligen vara Timrå supporter, men fallit för dina kompisars grupptryck, och tron att det står i någon Lag och förordning att bara för Timrå ligger i en annan komun så kan man inte vara med..
Jo du kan det, tror inte ens att det är böter på och göra så
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jo du kan det, tror inte ens att det är böter på och göra så