Jamen fan vad det var svårt att göra sig hörd nuförtiden,.... det ör ett grymt brus i den hör kanalen. Frågar en gång till:
Nån som vet var och om man kan hitta ett nedladdningsbart spelschema, likt det som förr om åren fanns på Timråik.nu???
Forca och spöa Brownass imorn nu!!!
PS! Tenkrat vinner skytteligan i år - Trots sen ankomst - Kom ihåg var ni hörde det först!...Elitseriens av media mest bortglömda förstäkning är på ingående kamrater
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nån som vet var och om man kan hitta ett nedladdningsbart spelschema, likt det som förr om åren fanns på Timråik.nu???
Forca och spöa Brownass imorn nu!!!
PS!
Tenkrat vinner skytteligan i år - Trots sen ankomst - Kom ihåg var ni hörde det först!...Elitseriens av media mest bortglömda förstäkning är på ingående kamrater