Inlägg: 1066534
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-09-25
klimtakjaaka: Är man missnöjd så har man rätt att klaga, så är det bara.
Jag blir alldeles svettig så fort #8 är inne på isen.
Jag blir alldeles svettig så fort #8 är inne på isen.
Fan njut istället av att säsongen har börjat på bästa mäjliga sätt, skulle nån ha frågat om vi ville ha 5 av 6 poäng efter 2 omg i augusti hade samtliga tagit det utan att blinka.
Vafan ge Persson lite tid,hade varit mer orolig om Lehtonen hade börjat knackigt med den lönen och förväntingar han har i genmförelse med Persson.
Tycker vi ser grymt starka ut i år, snart kommer Tenkrat oxå,ge mig fan på att han kommer snitta ett poäng per match i vinter, vänta så får ni se.
Kommer bli grymt rolig säsong det här om vi får hålla oss hyfsat skadefria.