Hur f-n kan Z vara utanför 10-top listan över svenskar som tjänar mest i NHL? Övergår mitt förstånd, han måtte vara en usel löneförhandlare eller omge sig med dylika....
Inlägg: 1066562
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du tror inte att det har att göra med att han just nu spelar av sista året på sitt fyraårskontrakt han skrev -05?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det beor påå att han accepterade en lägre lön för att man skulle kunna plocka in fler toppspelare till Detroit...
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han är nog en usel förhandlare eftersom Z tänker med hjärtat. Pengarna verkar inte vara lika viktigt om han tjänar 16 milj/säsong eller 30 milj. Huvudsaken han trivs i rött o vitt!
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja han är grymt underbetald, han lär få ett mycket bättre kontrakt nästa gång han skriver på.