Inlägg: 1067579
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Poffa: Rårivna morötter är också helt ok om man så här i lågkonjukturstider vill dryga ut köttfärsen...
Harryhaffa: Om du måste ha ströbröd i köttbullarna så ger jag inte mycket för dina matlagningskunskaper.
Ett tips dock, för mer välsmakande köttbullar. I vätskan som du har i smeten så smälter du en halv oxbuljongstärning. Gott gottgottigottgott.