fighter: Bra gjort av våra överbetalda och bortskämda veklingar.
Inlägg: 1067880
Svarskommentarer
Sv: LHC - Timrå IK 2008-09-27
T T: Haha den bjuder jag på en sån här kväll,men glöm inte att veklingarna spelade inte ikväll utan dom är hemma o dricker saft..