Fortsätter det så här behöver vi ju inte ha några backar ändå, de flesta är oresoluta, tafatta ja fan vet om inte Wandell ska va back ändå, eller vilken forward som helst hehe. Skogs är ju orsak till 2 baklängesmål men ända hyllas han? Ja vette fan jag kan väl inget om hockey då. Blir väl bättre!!?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fortsätter det så här behöver vi ju inte ha några backar ändå, de flesta är oresoluta, tafatta ja fan vet om inte Wandell ska va back ändå, eller vilken forward som helst hehe.
Skogs är ju orsak till 2 baklängesmål men ända hyllas han? Ja vette fan jag kan väl inget om hockey då.
Blir väl bättre!!?
Tack Timrå IK för god underhållning!