dr-nix: men nu är det ju äntligen klart. Att man inte kan Leva på gamla meriter. Som Honken också vidare. Och sen trodde jag faktiskt att Dahlen skulle få ut lite mer av Fröluna. Men det verkar han ju inte ha fått ännu.
Inlägg: 1068512
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ante08: Det är bara 49 matcher kvar för VF. Lugn du, dom kommer att vara i final i år ändå.