Inlägg: 1068879
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
t_i_k: hoopas att ni tar Luleå ikväll. Får ni tillbaka några spelare tills ikväll tro?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
t_i_k: Än är inget säkert, dom kan ju göra illa sig på besticken när dom äter innan matchen eller så..
Jag vet iaf att de ska vara med ikväll..