FairPlay: Jag tror inte någon tycker det är vackert med skadade motståndare, eller vad det nu är du svamlar om. Däremot är tacklingen tagen som från skolboken. Följer alla spelets regler till fullo. Han gör det han ska göra där, han stoppar motståndaren från att skapa en möjlig målchans. Visst är det tråkigt att Yetman blir skadadn, men tacklingen är en del av spelet.
Tacklingen är enda anledningen till att jag tittar på klippet själv. Tittar man på klippet för att skratta åt Yetman är man lite fel ute, tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tacklingen är enda anledningen till att jag tittar på klippet själv. Tittar man på klippet för att skratta åt Yetman är man lite fel ute, tycker jag.