Timrå gör en gedigen insats. Trots många tongivande borta óch en domare som inte höll för trycket föll man med smickrande siffror. Laget gör inte en av sina bästa matcher rent taktiskt men laget visar ett enormt krigarhjärta och många av spelarna visar stundtals hur bra man kan bli.
Jag andas en enorm positivism. Detta lag är bättre än många experter och andra trott.
Modo, och dess supportrar...tja, väx upp, släpp sargen. Vinsten ikväll var större för er än nederlaget för oss. Måhända är lillebrorkomplexet nu raderat?!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrå gör en gedigen insats. Trots många tongivande borta óch en domare som inte höll för trycket föll man med smickrande siffror. Laget gör inte en av sina bästa matcher rent taktiskt men laget visar ett enormt krigarhjärta och många av spelarna visar stundtals hur bra man kan bli.
Jag andas en enorm positivism. Detta lag är bättre än många experter och andra trott.
Modo, och dess supportrar...tja, väx upp, släpp sargen. Vinsten ikväll var större för er än nederlaget för oss. Måhända är lillebrorkomplexet nu raderat?!