spud: Har inte sagt ett skit om nån straff. Inser det omöjliga i den här diskussionen. Vi tar den när du är vuxen.
Ber om ursäkt till er andra på det hör forumet för att jag svarade objektet Spud- Jag visste inte, som många av er andra, hur illa däran han var - hur illa det var ställt med killen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ber om ursäkt till er andra på det hör forumet för att jag svarade objektet Spud- Jag visste inte, som många av er andra, hur illa däran han var - hur illa det var ställt med killen.