ULF L: Strålande inlägg måste jag säga. Håller väl med på i stort sett varje punkt.
En viktig del för att ett försvarsspel och allt vad det innebär är ju att ha skickliga centrar. Det märks tydligt att vi saknar en förstecenter. Och Timo givetvis. Och Tenkrat. Men framförallt Lehtonen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En viktig del för att ett försvarsspel och allt vad det innebär är ju att ha skickliga centrar. Det märks tydligt att vi saknar en förstecenter. Och Timo givetvis. Och Tenkrat. Men framförallt Lehtonen.