Hahl Bundy: Ja, att ett sannolikt mindre motiverat ES-lag torskar mot en lokalkonkurrent med uddamålet i en träningsmatch MÅSTE ju absolut bero på noll ödmjukhet. Att ni dessutom torskat med uddamålet mot både Brynäs och Modo visar förstås att ni totalt saknar ödmjukhet... (OBS! Ironi) :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att ni dessutom torskat med uddamålet mot både Brynäs och Modo visar förstås att ni totalt saknar ödmjukhet... (OBS! Ironi) :-)