mikenomad: Läser i dagens ST en debattartikel skriven av Kegas Westberg där han oroar sig över den nya regionsindelningen, men det positiva är att även han förordar en flytt för TIK in till stan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
mikenomad:
Läser i dagens ST en debattartikel skriven av Kegas Westberg där han oroar sig över den nya regionsindelningen, men det positiva är att även han förordar en flytt för TIK in till stan.
Keep up the good work.