Ingenting att säga om förlusten,Modo var det bättre laget och vi kan tacka backlund att det bara blev 4-3. Måste lägga ett litet plus för Sweedbank arena, jag satt i restaurangen på etaget och åt under gårdagens match,måtte det bli en ny arena med samma stuk på restaurang som i övik för det är klockrent.
Maten då? jo sweedbank kan man kalla restaurang och Eón för matbespisning,sån skillnad var det...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Måste lägga ett litet plus för Sweedbank arena, jag satt i restaurangen på etaget och åt under gårdagens match,måtte det bli en ny arena med samma stuk på restaurang som i övik för det är klockrent.
Maten då? jo sweedbank kan man kalla restaurang och Eón för matbespisning,sån skillnad var det...
namm namm..