Inlägg: 1071189
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
berra: Skönt och höra, såg själv inte matchen, såg bara resultatet nyss och blev besviken, men det låter ju bra synd för Skellefteå som hade otur då bara.
spelet var bedrövligt