nord: Alldeless underbart, tack så mycket!
Inlägg: 1071611
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hittade följande rader i AB:s matchblogg idag:
"Jag och kollega Johan D Lundin lunchade på syltan WKB i dag.
I matkön stötte vi ihop med Jonathan Hedström, som stod och pillade ut kycklingbitarna från wokgrytan.
– Du gillar inte grönsaker va? sa Lundin.
– Nej, sån skit äter jag inte, svarade ”Jonte”.
Snudd på värre än mina ungar...:-)
"Jag och kollega Johan D Lundin lunchade på syltan WKB i dag.
I matkön stötte vi ihop med Jonathan Hedström, som stod och pillade ut kycklingbitarna från wokgrytan.
– Du gillar inte grönsaker va? sa Lundin.
– Nej, sån skit äter jag inte, svarade ”Jonte”.
Snudd på värre än mina ungar...:-)