Inlägg: 1071704
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Som jag skrev under/efter RBK-matchen; Jag har ALLDRIG sett ett sämre försvarsspel på den här nivån.
Rooster23: Hoppas DIF-målisen blir kall då ;)