Bara att hoppas på att alla glädjande besked under dagen har smittat av sig på degens tillgängliga trupp så att stämningen är bättre och att vi vinner imorgon!
Känns som om att vi om någon vecka eller ca 4 matcher kommer kunna ha en helt skadefri trupp, så vida inte någon blir skadad under dessa matcher.
Svensson tror jag vi ser spela matchen på måndag, Samma med Lethonen och till nästa Helg tror jag vi kommer att se Jonte och Timo på is oxå, samt att Tenkrat lär väll dyka upp om ca en-två veckor.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Känns som om att vi om någon vecka eller ca 4 matcher kommer kunna ha en helt skadefri trupp, så vida inte någon blir skadad under dessa matcher.
Svensson tror jag vi ser spela matchen på måndag, Samma med Lethonen och till nästa Helg tror jag vi kommer att se Jonte och Timo på is oxå, samt att Tenkrat lär väll dyka upp om ca en-två veckor.
Vi vinner imorgon med 3-1 Snälla!