Inlägg: 1072137
Svarskommentarer
Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jensen_12:
Tenkrat - Lander - Hynning, tycker inte jag låter helt fel.
Tenkrat - Lander - Hynning, tycker inte jag låter helt fel.
Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Jensen_12: Visst, men tänkte eftersom Pyörälä hittat Wandell ganska bra just nu så kanske det vore dumt om att splitta?
Fast jag håller med dig, jag vet ingentligen ingenting utan bara spekulerar!
Fast jag håller med dig, jag vet ingentligen ingenting utan bara spekulerar!
Äh, fan vet jag. Låt Challe visa sina kunskaper när det gäller matchande!