Jag är fortfarande lite sur över att Oliver Ekman-Larsson gick till Leksand och inte till Timrå. Var det någon fler än jag som såg matchen LIF-MIK igår?
Vilket framtidslöfte denne Oliver är. Vilken pondus han har trots sin ringa ålder. Vilka pass han lägger. Tacklar och tar för sig i egen zon så det står härliga till.
Han skulle i dagsläget lätt ta en backplats i Timrå.
Jag är sur att vi fick Dennis Persson och inte Oliver Ekman-Larsson.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilket framtidslöfte denne Oliver är. Vilken pondus han har trots sin ringa ålder. Vilka pass han lägger. Tacklar och tar för sig i egen zon så det står härliga till.
Han skulle i dagsläget lätt ta en backplats i Timrå.
Jag är sur att vi fick Dennis Persson och inte Oliver Ekman-Larsson.