Uno Gordon: Skadeglädje? Nej, det är inte riktigt min kopp te. Däremot låg det ett glimmer av skepcism i mitt inlägg, kanske inte helt utan belägg. Rykten är alltid intressanta, samtidigt är sanningshalten alltid ifrågasatt.
Sedan var din snyftarstory i form av försvarstal bland det roligaste jag läst på länge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan var din snyftarstory i form av försvarstal bland det roligaste jag läst på länge.