Miss Conduct: Ang insändaren så har han väl rätt i en punkt; den gällande att det inte är bra för Timrå kommun om Timrå IK flyttar in till stan. Men redan nu så är Timrå kopplat till Sundsvall. För låt oss vara ärlig, vem inom media världen och människor som bor på andra delar av Sverige, kopplar idag ihop Timrå med Timrå kommun? Vad jag hör så säger alla; "Och nu ska vi till Sundsvall för att se hur det går i matchen mellan Timrå..."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men redan nu så är Timrå kopplat till Sundsvall. För låt oss vara ärlig, vem inom media världen och människor som bor på andra delar av Sverige, kopplar idag ihop Timrå med Timrå kommun?
Vad jag hör så säger alla; "Och nu ska vi till Sundsvall för att se hur det går i matchen mellan Timrå..."