Det är väl inget snack... Vi har inte bättre lag. Jonte å Timo skadade jämt, i Jontes fall så är det skitsamma. Han är den högst betalda sopan i ES. Timo håller för 20 matcher per år verkar det som. Unga oprövade killar.... Sämsta målvakten enligt statistiken. Och helt ärligt, hur många matcher vinner Backe åt TIK ??? Alla matcher han håller nollan så får han runt 13-15 skott på sig... Backe står ALDRIG på huvudet och spikar igen. Jag e jävligt trött på alla skitmål han släpper in. Sen kan man ju avsluta med att backarna just nu har det lite tugnt... E nuff !
Hamnar vi i kvalserien med detta gäng väntar derby i Gärde nästa år...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Unga oprövade killar.... Sämsta målvakten enligt statistiken. Och helt ärligt, hur många matcher vinner Backe åt TIK ??? Alla matcher han håller nollan så får han runt 13-15 skott på sig... Backe står ALDRIG på huvudet och spikar igen. Jag e jävligt trött på alla skitmål han släpper in.
Sen kan man ju avsluta med att backarna just nu har det lite tugnt... E nuff !
Hamnar vi i kvalserien med detta gäng väntar derby i Gärde nästa år...
Gonatt å på lördag kör vi över FBK !!!