nectis:Hehe, bara en sån sak som att 14500 följde matchen via webben berättar en hel del. Leksand som för övrigt har Sveriges i särklass bästa....ja allt.
Rad av år i misär, människor sluter upp ändå. Det är imponerande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nectis:Hehe, bara en sån sak som att 14500 följde matchen via webben berättar en hel del. Leksand som för övrigt har Sveriges i särklass bästa....ja allt.
Rad av år i misär, människor sluter upp ändå. Det är imponerande.