jonmannen: Ska dom göra det som sverige gjorde mot finnarna???:D
Inlägg: 1073539
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Bigthelin: vände vi inte en match i tredje för nåt års sen när warg lirade med oss mot hv? eller nån..