Vad har hänt med Mäkiaho? Han var ju riktigt bra de första matcherna, tacklade, fintade, sköt etc. De senaste matcherna har han varit helt osynlig och inte alls spelat rejält på nått sätt!! Var mkt besviken på honom efter DIF o SSK matcherna. Jag kallar honom numera Mjäkiaho pga sin veka spelstil för tillfället. Finlands mest utvisade? Pffff....
Challe borde istället matcha Pääjärvi o Lander mer. De enda, nästan iaf...., som varit bra på sista tiden. Märkligt att de inte får mer speltid i PP. Jag vill se mer galler!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Challe borde istället matcha Pääjärvi o Lander mer. De enda, nästan iaf...., som varit bra på sista tiden. Märkligt att de inte får mer speltid i PP.
Jag vill se mer galler!!!!