Manderville: Fast vem vet. Om Åkerlund kanske får stå nästa match för att Backlund ska få rensa skallen lite. han kanske har hårdtränat nu med målvaktstränare och allt. Kanske är han en liten oslipad diamant;)
Inlägg: 1073564
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Bigthelin: Jo låt Åkerlund stå nästa match, han hade väl knappast mycket att göra men han såg bra ut (imho)