fighter: mm.. men tror på honom dock
Inlägg: 1073567
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
nu känner man sig lite stolt över Timrå för första gången på 5 matcher. Vilken vilja och glöd i de sista 30 minuterna. jävligt synd att det inte räckte hela vägen bara. Nä glöm bort de första 30 och ta med de sista 30 till nästa match. Lethonen, Tenkrat osv på detta spel så kan det bli någonting av detta. Man kanske inte ska dra allt för stora växlar på dessa 30 minuter, men jag fick i alla fall ett litet bevis på att Timrå-andan finns där.
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Ja det känns ju inte direkt som Backlund gör något extra och vinner matcher åt oss.
Låt åkerlund stå nu och fixa hit 2 backar som inte skiter på sig när de blir pressade, samt en center som kan hålla i pucken.
Låt åkerlund stå nu och fixa hit 2 backar som inte skiter på sig när de blir pressade, samt en center som kan hålla i pucken.
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Fan vad synd.... nu hoppas jag dom fortsätter såhär nästa match. Jävla bra slut. Och Åkerlund fortsätter stå hoppas jag verkligen.