Inlägg: 1073580
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Bigthelin: Yes, Backlund måste glömma det här nu. Vad är det? 15 insläppta på 3 senaste? Ajaj. Ne, in med Åkerlund 4-5 matcher så Backlund får vila och få tillbaka sitt självförtroende.
Jag menar det också. Killen är 22 år. Det finns mycket kvar att klämma ur honom.