dr-nix: Helt Enig. Vi ställer upp och låter motståndarna spela kvadraten runt oss. Helt stillastående. Känns föråldrat. Ingen annan spelar så längre. Man stressar hårdare. Kolla på TIK.s pp. Vi fastnar kring sargerna för att vi aldrig får lugn och ro.
Vår stenåldersbox för oss med rasande fart neråt i tabellen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vår stenåldersbox för oss med rasande fart neråt i tabellen