E Andersson och Samuelsson hade strax över 5 minuters istid tillsammans.. Man kan ju undra varför dessa inte får spela mer som en avlastning, men aja, Challes problem och inte mitt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
E Andersson och Samuelsson hade strax över 5 minuters istid tillsammans.. Man kan ju undra varför dessa inte får spela mer som en avlastning, men aja, Challes problem och inte mitt!